Rehvitööd, montaaž ja rehvide hoiustamine Tallinnas

Rehvitööd on valdkond, mida meie meeskond valdab kõrgel professionaalsel tasemel.

Rehvivahetuse meelespea:

  • Suvel peab mustri sügavus olema vähemalt 1,6 ja talvel 3 millimeetrit.
  • Kui rehvide mustrisügavus vastab küll kohaldatud eeskirjadele, kuid rehvid on 4–5 aastat vanad, on nad kaotanud märkimisväärse osa oma haardevõimest, sest kumm on muutunud kõvemaks ja vananenud.
  • Naastudeta talverehvide ehk lamellrehvidega tohib Eestis sõita aastaringselt.
  • Naelrehve tohib kasutada sõidukitel 1. oktoobrist 1. maini.
  • Eestis on talverehvid kohustuslikud 1. detsembrist kuni 1. märtsini.
  • Talverehv olgu parema pidamise nimel nii kitsas, kui auto kasutusjuhend vähegi lubab.
  • Uus lamellrehv tuleks enne talve mõnesaja kilomeetri võrra sisse sõita, et rehvivormi silikoon veerepinnalt ära kuluks.
  • Naastrehvi sissesõiduks kulub kuni 500 km taltsas tempos liikumist, et naastud korralikult pesadesse istuksid.
  • Olles soetanud uued naastrehvid, vältige esimese mõnesaja kilomeetri jooksul äkkpidurdusi, -kiirendusi ning uljaid manöövreid. See on vajalik selleks, et naelad jõuaks “istuda” oma õigetele kohtadele.
  • Rehvirõhk olgu suverehvi omast 0,2 bari kõrgem.
  • Rataste tasakaalustamine ei ole rehvivahetustöökodade poolt väljamõeldud “lisatöö”, mis võimaldaks Teile suurema arve esitada.
  • Sellest sõltub nii liiklusohutus (pidurdusteekonna pikkus) kui ka Teie sõidu mugavus.
  • Seepärast soovitame rattaid kontrollida veidi sagedamini kui 2 korda aastas kohustusliku rehvivahetuse ajal.
  • Ära unusta kontrollimast varuratta seisukorda.
  • Suverehvid soeta ja paigalda sügise algul, kuna vesiliu- ja ka lörtsiliuohu tõttu peaks Te sügavaimat rehvimustrit vajama just sel aastaajal. Idees sisaldub ka majanduslik efekt, sest sellesse perioodi jäävad üldjuhul ka rehvifirmade sooduspakkumised.
  • Kontrolli rehvirõhu õigsust! Kuna sõites rehvides olev õhk soojeneb ja paisub, siis parim aeg rõhu mõõtmiseks on hommikul enne sõitma hakkamist.
  • Ülerõhu puhul muutuvad rehvid liig jäigaks, niigi väike kontaktpind teekattega väheneb veelgi. Tulemuseks on puudulik rehvide haardumine ja sõiduki halb juhitavus.
  • Alarõhu tunnusteks on sõiduki teel “ujumine” ja “raske” rool. Pealegi suureneb märgatavalt kütusekulu.
  • Kui auto alla lähevad kasutatud rehvid, siis paremad rehvid pannakse alati tagateljele, olenemata veosilla asukohast (kas veab esi-, tagasild või mõlemad sillad).

Rehvide kohta saab rohkem infot aadressil http://spidoweeb.planet.ee/

Pakutavad rehvitööd ja töö hind

Rehvitööd – HINNAKIRI 
Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (12-15″)40.- eur/kompl
Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (16-17″)45.- eur/kompl
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (13-15″)50.- eur/kompl
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (16-17″)55.- eur/kompl
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (18-19″)60.- eur/kompl
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (20-23″)70.- eur/kompl
Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž plekkvelg55.- eur/kompl
Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž valuvelg65.- eur/kompl
Run-Flat rehvide montaaž90.- eur/kompl
Ratta vahetus (ilma balanseerimiseta)15.- eur/tk
Balanseerimine plekkvelg 10.- eur/tk
Balanseerimine valuvelg 15.- eur/tk
Rehvi remont nööriga/seenega (torke auk)10.- eur/tk/20.- eur/tk
Ventiil koos vahetusega 15 eur/tk
Rehvi utiliseerimistasu3.- eur/tk
Rehvide hoiustamine (hooaeg)35.- eur/kompl

NB! Hinnad sisaldavad käibemaksu.