Rehvitööd

Rehvitööd Tallinnas

Rehvitööd on valdkond, mida meie meeskond valdab kõrgel professionaalsel tasemel.

Rehvivahetuse meelespea:

  • Suvel peab mustri sügavus olema vähemalt 1,6 ja talvel 3 millimeetrit.
  • Kui rehvide mustrisügavus vastab küll kohaldatud eeskirjadele, kuid rehvid on 4–5 aastat vanad, on nad kaotanud märkimisväärse osa oma haardevõimest, sest kumm on muutunud kõvemaks ja vananenud.
  • Naastudeta talverehvide ehk lamellrehvidega tohib Eestis sõita aastaringselt.
  • Naelrehve tohib kasutada sõidukitel 1. oktoobrist 1. maini.
  • Eestis on talverehvid kohustuslikud 1. detsembrist kuni 1. märtsini.
  • Talverehv olgu parema pidamise nimel nii kitsas, kui auto kasutusjuhend vähegi lubab.
  • Uus lamellrehv tuleks enne talve mõnesaja kilomeetri võrra sisse sõita, et rehvivormi silikoon veerepinnalt ära kuluks.
  • Naastrehvi sissesõiduks kulub kuni 500 km taltsas tempos liikumist, et naastud korralikult pesadesse istuksid.
  • Olles soetanud uued naastrehvid, vältige esimese mõnesaja kilomeetri jooksul äkkpidurdusi, -kiirendusi ning uljaid manöövreid. See on vajalik selleks, et naelad jõuaks “istuda” oma õigetele kohtadele.
  • Rehvirõhk olgu suverehvi omast 0,2 bari kõrgem.
  • Rataste tasakaalustamine ei ole rehvivahetustöökodade poolt väljamõeldud “lisatöö”, mis võimaldaks Teile suurema arve esitada.
  • Sellest sõltub nii liiklusohutus (pidurdusteekonna pikkus) kui ka Teie sõidu mugavus.
  • Seepärast soovitame rattaid kontrollida veidi sagedamini kui 2 korda aastas kohustusliku rehvivahetuse ajal.
  • Ära unusta kontrollimast varuratta seisukorda.
  • Suverehvid soeta ja paigalda sügise algul, kuna vesiliu- ja ka lörtsiliuohu tõttu peaks Te sügavaimat rehvimustrit vajama just sel aastaajal. Idees sisaldub ka majanduslik efekt, sest sellesse perioodi jäävad üldjuhul ka rehvifirmade sooduspakkumised.
  • Kontrolli rehvirõhu õigsust! Kuna sõites rehvides olev õhk soojeneb ja paisub, siis parim aeg rõhu mõõtmiseks on hommikul enne sõitma hakkamist.
  • Ülerõhu puhul muutuvad rehvid liig jäigaks, niigi väike kontaktpind teekattega väheneb veelgi. Tulemuseks on puudulik rehvide haardumine ja sõiduki halb juhitavus.
  • Alarõhu tunnusteks on sõiduki teel “ujumine” ja “raske” rool. Pealegi suureneb märgatavalt kütusekulu.
  • Kui auto alla lähevad kasutatud rehvid, siis paremad rehvid pannakse alati tagateljele, olenemata veosilla asukohast (kas veab esi-, tagasild või mõlemad sillad).

Rehvide kohta saab rohkem infot aadressil http://spidoweeb.planet.ee/

Pakutavad rehvitööd ja töö hind

Rehvitööd – HINNAKIRI

1 rehv

4 rehvi

Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (12-15″)

7.00- eur

25.00- eur

Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (16-17″)

8.00- eur

30.00- eur

Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (13-15″)

8.00- eur

30.00- eur

Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (16-17″)

10.00- eur

35.00- eur

Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (18-19″)

11.00- eur

40.00- eur

Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (20-23″)

12.00- eur

45.00- eur

Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž plekkvelg

11.00- eur

40.00- eur

Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž valuvelg

12.00- eur

45.00- eur

Run-Flat rehvide montaaž

13.00- eur

50.00- eur

Ratta vahetus (ilma balansseerimiseta)

7.00- eur

20.00- eur

Balansseerimine plekkvelg

5.00- eur

 

Balansseerimine valuvelg

10.00- eur

 

Rehvi remont nööriga (torke auk)

10.00- eur

 

Rehvi remont seenega (torke auk)

15.00- eur

 

Ventiil koos vahetusega

5.00- eur

 

Rehvi utiliseerimistasu

2.00- eur

 

Rehvide hoiustamine (hooaeg)

 

 

25.00- eur

NB! Hinnad sisaldavad käibemaksu.