Oleme avatud E-N 8.00-17.00 R 8.00-15.00 | Broneeri aeg Kassi 6 +372 56 88 2266 või Ädala 17 +372 56 88 2299
Rehvitööd, montaaž ja rehvide hoiustamine Tallinnas
Rehvitööd on valdkond, mida meie meeskond valdab kõrgel professionaalsel tasemel.
Rehvivahetuse meelespea:
- Suvel peab mustri sügavus olema vähemalt 1,6 ja talvel 3 millimeetrit.
- Kui rehvide mustrisügavus vastab küll kohaldatud eeskirjadele, kuid rehvid on 4–5 aastat vanad, on nad kaotanud märkimisväärse osa oma haardevõimest, sest kumm on muutunud kõvemaks ja vananenud.
- Naastudeta talverehvide ehk lamellrehvidega tohib Eestis sõita aastaringselt.
- Naelrehve tohib kasutada sõidukitel 1. oktoobrist 1. maini.
- Eestis on talverehvid kohustuslikud 1. detsembrist kuni 1. märtsini.
- Talverehv olgu parema pidamise nimel nii kitsas, kui auto kasutusjuhend vähegi lubab.
- Uus lamellrehv tuleks enne talve mõnesaja kilomeetri võrra sisse sõita, et rehvivormi silikoon veerepinnalt ära kuluks.
- Naastrehvi sissesõiduks kulub kuni 500 km taltsas tempos liikumist, et naastud korralikult pesadesse istuksid.
- Olles soetanud uued naastrehvid, vältige esimese mõnesaja kilomeetri jooksul äkkpidurdusi, -kiirendusi ning uljaid manöövreid. See on vajalik selleks, et naelad jõuaks “istuda” oma õigetele kohtadele.
- Rehvirõhk olgu suverehvi omast 0,2 bari kõrgem.
- Rataste tasakaalustamine ei ole rehvivahetustöökodade poolt väljamõeldud “lisatöö”, mis võimaldaks Teile suurema arve esitada.
- Sellest sõltub nii liiklusohutus (pidurdusteekonna pikkus) kui ka Teie sõidu mugavus.
- Seepärast soovitame rattaid kontrollida veidi sagedamini kui 2 korda aastas kohustusliku rehvivahetuse ajal.
- Ära unusta kontrollimast varuratta seisukorda.
- Suverehvid soeta ja paigalda sügise algul, kuna vesiliu- ja ka lörtsiliuohu tõttu peaks Te sügavaimat rehvimustrit vajama just sel aastaajal. Idees sisaldub ka majanduslik efekt, sest sellesse perioodi jäävad üldjuhul ka rehvifirmade sooduspakkumised.
- Kontrolli rehvirõhu õigsust! Kuna sõites rehvides olev õhk soojeneb ja paisub, siis parim aeg rõhu mõõtmiseks on hommikul enne sõitma hakkamist.
- Ülerõhu puhul muutuvad rehvid liig jäigaks, niigi väike kontaktpind teekattega väheneb veelgi. Tulemuseks on puudulik rehvide haardumine ja sõiduki halb juhitavus.
- Alarõhu tunnusteks on sõiduki teel “ujumine” ja “raske” rool. Pealegi suureneb märgatavalt kütusekulu.
- Kui auto alla lähevad kasutatud rehvid, siis paremad rehvid pannakse alati tagateljele, olenemata veosilla asukohast (kas veab esi-, tagasild või mõlemad sillad).
Rehvide kohta saab rohkem infot aadressil http://spidoweeb.planet.ee/
Pakutavad rehvitööd ja töö hind
Rehvitööd – HINNAKIRI | |
Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (12-15″) | 40.- eur/kompl |
Sõiduauto rehvi montaaž plekkvelg (16-17″) | 45.- eur/kompl |
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (13-15″) | 50.- eur/kompl |
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (16-17″) | 55.- eur/kompl |
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (18-19″) | 60.- eur/kompl |
Sõiduauto rehvi montaaž valuvelg (20-23″) | 70.- eur/kompl |
Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž plekkvelg | 55.- eur/kompl |
Kaubiku ja maasturite rehvi montaaž valuvelg | 65.- eur/kompl |
Run-Flat rehvide montaaž | 90.- eur/kompl |
Ratta vahetus (ilma balanseerimiseta) | 15.- eur/tk |
Balanseerimine plekkvelg | 10.- eur/tk |
Balanseerimine valuvelg | 15.- eur/tk |
Rehvi remont nööriga/seenega (torke auk) | 10.- eur/tk/20.- eur/tk |
Ventiil koos vahetusega | 15 eur/tk |
Rehvi utiliseerimistasu | 3.- eur/tk |
Rehvide hoiustamine (hooaeg) | 35.- eur/kompl |
NB! Hinnad sisaldavad käibemaksu.